Thursday, September 13, 2012

maaf lambat update | aidilfitri habis daaaaaah

salam... maaf kalian kalian yang view meng"view" blog ni.. tp x terupdte pulak.. maklumla.. masih jadi pelajar yang berkhitmat dengan buku ... kekadang bila dah free haiiip "botben" lak wat manje2 xnk berfungsi...

ape2 pun  saya nak ucapkan SALAM AIDILFITRI >> MAAF ZAHIR BATIN untuk semua kawan-kawan saya.. sanak saudara saya.. sepupu sepapat.. semua yang mengenali saya.. atas salah n silap saya terutama dari lidah saya yang selalu menguris .. mensiat2 hati kalian... maaf kan saya...

`ape2 pun.. raya tahun ni best la jugak.. :) sebb saya beraya sakan la jugak kali ni .. siap leh buat makan2 kat umah.. hebat tuuuuu :) 

haaaa yang paling penting... aksi shoot meng"shoot" tetap sempurna di laksanakan :) 

S a K s I k A n L a h :)

berhimpun di rumah misz alya :)
berhimpun di luar umah princess alyn ...hehehe

ni tepi umah saya.. with mama faridah n misz wahida.. opwn house umah ceq



disebabkan tenet amat lemah gemalai dan sopan dek santun..
ni jelah gambo nye.. ni pown dah seharian nuggu ... panas dah  laptop tetayunk kite ni 
misz ASUS :P
hehhehe
ape2 pown thnkz kawan2 yang wat aidilfitri kita terus bermakna
terutama dak2 batch SKPB.. terutama farhani , husna , amirah nurulain, 
misz alya, princess alyn  & aida adilah albakri
**tidak lupa pada 2 jejak yang alwys dengan kite orang kalau sambut raya
awaludin & syazwan
hope kite sampai mati pun kite tetap bersama
.. dan saya setulus ikhlas mintak maaf zahir batin dekat korang korang atas silap
dan salah sepanjang kita BerSahabat

xlupa pada yang datang ke rumah saya .. pada last minte open house yang ala2 x bpe nak opening sngt..
terutama along rugayyah annamirah n the geng... MR. tunang + encik zaki n sibling..
pastu mama faridah n misz wahida ismail dgn adik nye..

thnkz korang sebb sudi datang jugak
ape2 pown sempena miggu terakhir Aidilfitri ni 
saye mohon sepuluh jari atas salah silap.. terlanjur kata.. tergigit lidah.. tertampar tersepak ye
maaf zahir batin .. halalkan makan minum duit belanja semua naaaa

sayang you olss :) muuuah muuah 

No comments: