Thursday, June 24, 2010

..... :::::::13 jun ::::::....i'm waiting 4 you...hour & hour

   
........:::::::::alKisaH:::::::::.........
aku taget seminggu untuk kuar on this day..nak buktikan aku akan jumpe dia jugak2...asalkan aku puas hati. Aku sanggup batalkan perlawanan badminton aku di kolej demi nak outing dengan abang fivezal n pupuy untuk pergi menyerang TS (Berjaya TImes Squre ) dgn best sekali

aku n PupuY @LIs  , bersiap pagi buta dan rushing ke bndar Tasik SeLataN..macam biasa ...kite org gunakan kenderaan ber "drive" tanpa paksaan tu...sampai di situ, kite org bergambar sekejap..posing baik punye..

thnkz 4 @Lis coz sudi jadi kan sye model awk ..hehe...from my MR.N hehe
cun hbs terasa bila kena "snap" dgn kemera sndiri hehhe..haPPy kot...

sampi di HanG tUah...berjln sakan la sye n alis ha..ke TS..n terus g ke NiKon center..jmpe abg fivezal kite org kat sne


nie la abg fivezal...senapang kemera die ..hebat tu
tima kaseh to abg fivezal..sbb sudi kuar dgn adik2 abg yang nakal2 nie...dan tima ksh ats serba serbi ilmu yang abg beri untuk adik abg yg gile nie hehhehe....thnkz ye AbG 5zAl....ha!!! lupe lak...thnkz taw..bg adik try jap kemera abg tu ...hehhe TERUJA...teruJA..!! kikiki

time nie aku hold kmere D40 nIkoN abg 5zal...besT gilAA!!!..ms nie pakai lense standrt nye..
time nie...kmere aku di pasang dgn lense abg 5zal nye...lense yg besar tu...hahha..peh smrt kot...tp rugi r xde lak pic My Mr.N pakai lense tu..adoi ..ugie..ugie...

 time nie still di TS..tggu seSeorg ..yang terundang untuk hati ku ..kikiki...siap berposing aku...dgn @Lis..pic nie abg 5zal yg snapkan...hehe hbs cun aku n @Lis ....
pape pon ...thnkz tO @Lis...4 eVryThg...thkz to my brother 5zal..too


wahhh ...!!! shazzy amnie tu...
kikiki..time nie dh hbs dh..xtaw nk wt pe...aku pon amik la henset aku yg bertahan lama btrinye..tu ...aku tagkap pic org lalu lalanG.pada masa yg sma abg 5zal ada snap gmbar makcik yang menatikan seseorang jugak..tapi gambar tu tak dapat di publiskan sebab..hehe bAHAya..hehhe.
.bowiNg kot..dr Pgi..tggu abg syg x dtg2...tp dlm hati xde mrh der..ade taman  jEr Der hehehhe 
ha!!!!!...muncul pon abg syang sye..hehhe ni la org kesygan sye yg sye tgu2..dr pagi smpai la petg br muncul hehhe...lega kot...taget the day memg nak jmpe die...sngt2..akhir nye ..ketemu jua diri ku dgn mu der..hehhe lov u Abg Farid Kmail...
time nie die kendalikan day die.. layan peminat2 die..hehe aku hanya melihat je...rs puas ht jugak la...
aku berdiri dalam jarak 5 tapak kaki je jauh dr die..sonok la dpt tngk die dpan2..!!
rasa mcm nak mnjerit......
aBg Farid..!!!! Abg FarId !!!!..
hehhe nsb la aku x buat mcm tu..malu tu msh de kot hehehe...
tp aku usha die ...aku flow setiap mint muka die..dgn MR.N aku...kikik sush kot...asyik kena tolak je..
dah la aku pendek..pegag MR.n aku yg berAt tu..pastu kn tolak2..
aI..!!!!! nk mrh de gak der....
tp coz of you der....i boleh cOolllll jer ...hhihihi
smpai la ke slot ...bersamanya...
time nie aku pon duk depn2 die la jugak....pastu abg 5zal surh aku g beratur...
huhuhu malu kot....segan gile...
teringin tapi...nak...
nak tapi malu hihihihihi...
tapi rs bhgia kot jmpe abg comel n hnsem nie...kikikiki

DAN AKHIRNYE



smpai la giliran aku di sisi nye ..penuh perasan kot....
mengelabah je...siap shack hand lagi...
gambr nie gegar sikit..hehhe my kemera men..ketaQ tangan die time nie
kikik..tp to abg 5zal..thnkz sngt2 sebab penuhi hasrat adik abg nie...

kebetulan lak time nie...kikiki baju kite org sama kot...
MERAHITAM
bahagia aku...
lov u der....smga kite berjumpa lagi...
miss u my AKASHAh...
@FArid kAMiL

Pape pon lakonan farid kamil~~ lisa surihani ~~ que haidar
dalam citer Lagenda budak Setan
memuaskan hati aku dan buat aku menangis tersedu2
malu kot nangis smpai tak boleh control kikiki
~~papepown~~
...moga yang terbaik untuk korang semua...

terima kasih juga di ucapkan kepada penulis asal karya novel Lagenda BUdak seTan..
aHadiat AkashaH...karya anda yang terbaik...
semoga karya anda dapat menaikkan lagi nama anda di persada seni yang luas..
!!!!!!TAHNIAH!!!!!

HOWEVER IS IT
LAGENDA BUDAK SETAN THE BEST.....
LOVE 
IT

cinta butterfly
eiZZah shAfINi
(all picture in here..not copy from anyone..100% by me tQ)

2 comments:

pupuyAlis. said...

what a wonderful day right?
hurm..kak eizzah i just re-new my blog.
tgkla tau.or maybe follow if u want :)
thax a lot.
jgan sombong2 tau!

she_dezz88 said...

yup :)
kite x combg la awk