Tuesday, August 24, 2010

alhamdulillah... i love u ...my lovley honey bear... muaxxx

assalamualaikum... miggu nie..mggu final ExzaM... tp aku masih de je masa .. nak .. mencoret dan meluahkan kata2 di sini... maklumla.. ini je peneman bicara hati ke hati..hahahha kali ini pown untuk meluah rasa hati... 

banyak rintangan dan dugaan perlu di lalui..di kala kita masih tersenyum atau masih gusar dan menangis... apa yang dapat di lihat itu halangan yang boleh membuat kite patah hati dan patah semanagat....  dan kisah itu selalu membawa kita menjadi lebih dewasa atau lebih kebudak-budakan....

aku memiliki kisah ini... dengan berfikran panjang ..dan amat lama untuk aku memberi jawapan YA... salah satu nya kerana kisah lama... di mana ...antara cinta dan pengorbanan....itu istilah yang biasa... tapi bagi aku antara ...cinta dan kasih sayang serta masa depan...

tak penah dinafikan aku bukan seorang yang berdendam ..walau aku selalu dilukai ..tapi kita hanya insan yang tak sempurna... masih ada peluang untuk kita membawa diri ke jalan yang sepatutnya kita capai ....selagi usaha ada..doa dan ibadah tidak terputus...YANG KUASA akan memakbulan... susah dan senang ..usah dilupakan yang satu...

dengan satu kehidupan baru ini.. aku merasakan ..ada jalan yang akan membawa aku kepada satu perubahan... kisah ini tidak seperti yang selalu... di manjakan... di belai2...tapi ..kisah cinta kali ini ..lebih kepada usaha membawa hubungan ini dan usaha hidup berprinsip :)


padamulanya , susah jua untuk aku menurut cara dan langkah yang berbeza dari hidup aku sndiri..tetapi... aku cuba demi aku sayang kan dia... mugkin di sebalik caranya..ada hikmah ...cuma.. tidak mugkin aku akan berubah secara drastik... 

walau bagaimana pown... aku bersyukur..aku masih mempunyai insan yang menyanygi aku selain ..arwah abah,, bondaku ..kakak ku... dan yang lain2.... dan sepnjang barakah RAmAdhan ini... aku tak terputus2 meminta restu ILAHI ..untuk membawa ... kepada halalnya satu hubungan... moga di makbulkan Amin....

untuk yang tersayang...

terima kasih atas kesudian
menerima  daku yang tak sempurna..
ku harapkan seteguh kemampuan kita..
dapat membina kesetian dan kejujuran

biarlah... kisah ini tidak serupa yang lepas..
mudah-mudahan... kita sampai pada waktu yang benar2
perlu kita nanti
semoga ALLAH merestui dan permudahkan segalnya 

sayang sayang die
i love you abbi
i love u ...my lovley honey bear... 
kebahagian itu dari usaha dan doa kita
sayang bahagia ..ikhlas

biarkan tangisan ku yang lepas... kita teruskn .. yang di hadapan...cita2 & cinta..amin

No comments: