Wednesday, November 17, 2010

hatiku menangis lagi...

apalah takdirnya diri ini..menulis coretan ini..apalah masa ini memujuk hati ini sendiri...mengapa aku perlu menitiskan setelah ku berjnji
mgapa kah?? ya ALLAh..ujian mu amat perit..tiada tandingnya... aku... aku hnya menyerah atas kebodohan aku... di saat aku tak mengerti hdup ini..... di saat aku ingin lafazkan aku sangat mencintai mu...
aku ingin luahkan tp aku x mampu.... tp apakan daya.. aku sudh terkedu... hnya ku thu.. hatiku msgis lagi... perlukah ini trjadi...??
huhu ya Allah jernihkan lah kembali keruhan yg trjadi...aminn,,,,

adakah aku hipokrit.. aku msh tak mnegerti... adakah aku berniat jahat.. tp aku yakin aku tak berniat jahat huhuhu.... di saat aku memberi kebaikan ... aku di selubungi duri ... adakah kerana aku leka dengan kebaikan aku... atau aku leka dengan keburukan aku... YA ALLAh... dunia smkin hari semakin sempit untuk aku bernafas...  sakitnya ya ALLAh... npe hrus ini trjadi... ?? haruskah aku merasai kebhgiaan itu hnya sementra... ??

apalah coretan kisah aku sebenarnya...?? apalah kekuatan aku sebenarnya...?? apalah daya aku sebenarnya..??
aku seperti terhentak kerikil puteh..yg trut manangis melihat ku ... siapalah aku untuk di bela..?? sipalah aku untuk berkata... ?? adakah aku msih tidak jujur ... ya ALLAh.. berilah aku kemudahan untuk aku menerima jawapan... berilah aku ruang untuk permudahkan urusan ya RABBUL izzati..  perlukah aku mendabit dada.. perlukah semuanya aku .. berpunca.. ya rabb ... hati ini rebah mnghadap mu ya RAbB.. aku masih terkedu.. bila hatiku menagis lagi ...

No comments: