Saturday, November 13, 2010

konvo...konvo..TAHNIAH CB

ni la citer yg aku tertuggak2 nak  citer.. alhamdulillah aku dan kawan2 batch aku dapat lalui satu kenangan .. sebagai seorang pelajar yang akhirnya melalui konvokesyen.. pada hari berkenaan ..aku tidak di temani oleh insan yang bernama "ABAH" dan "MAK"... tapi aku bersyukur jua..

kakak n famili dia datang menemani aku... untuk berkogsi kegembiraan ini... walaupun masa aku keluar dari dewan itu ... menitis jua air mata aku.. bila semua di sambut oleh mak ayah dengan .. ucapan tahniah dan .. berpelukan dengan mak dan ayah.. tapi aku masih kuat.. menahan sebak itu di dalam hati.. ( walau pun sebenarnya .. airmata sudh membasahi pipi... adess nagh menaip ni pown dah cair lak air mata aku ni)... sambung ... hahahha...

 ni lah famili akk sye.. ziti norazila's family... thnkz akk sebab always .. di sisi adik mu ..susah dan senag.. hanya Allah yang dapat membalas jasa dan pengorbanan ..akak n abg sekeluarga.. adik hanya mampu.. mengucapkan tima kaseh dan adik sayang akk sangt dan fmily akk ... tima kaseh jugak bagi bunga .. hahaha walau adik x reti nak pegang bunga itu mula2..jakun la jugak ... hahahha.. tapi thnkz untuk kenangan ini...
 

pada kesempatan itu... aku try curi2.. tgkap gambar geng gagak hitam yang sekrg ni kuat .. dan hebat di pasaran antarabangsa hahha .. (nice stetment eS).... tahniah untuk ..sahabat2 .. yang menjadi graduan diploma.. (senyuman arm n pian .. mcm adik brdik kembar lak.. hehhe)....
korang .... sory yep.. i curi2 snap gbar korang yep...

 ini lah akk sye.. dielah ratu penang yg .. menjadi rebutan .. di kalangan2  jejaka .. melaya masa dlu hahha.. thnkz sis.. i lov u so much... sayg sngt dekat akk
thnkz the best fotgrfr yg snap gambar kami.. hahaha.. mr sakek..
ha,,,, siapakah gadis melayu ini... ini lah lisa surihani.. opsss hahhaha.. bukan2.. nie la cik AA sye.. cumil kan... dan milik siapakah gadis ini?? perlulah di jawap oleh tuan empunya badan... jeng jeng jeng.... dr kesemptan ini.. thnkz sngat cik AA.. sbb sudi jdi shbat sye... dan thnkz sngt2 sudi jmpe sye.. n hope awk ikhls kawn dgn sye ...harap .. jua.. apa yang terjadi tetap mnjadi .. rahsia.. .. rahsia yang wujud dlm sebuah persahabatan.. 0-0 ye cik aa..if ade yg sye wat awk kecik hati.. hope maafkan .. takut sye x sedar sye de wat silap kat cik aa ye... APE2 pown awk tetap cumill... peeweeet ...!!! hahahhaha... (CB ilang kewarasan sebentar hahahha...).


 n the end of the story moory ... from the title .konvo-konvo.. hahha adoi.. mengarut lak aku malam2 nie.. myb sbb excited sngt dpt hdupkn blog balik kot hahaha.. ok lastnye.. thnkz kpda yg trlibat dlm konvo .. secara on air or off air.. n untuk semua kawan2 sye.. sye ucapkan trima kaseh ye.. sebb sudi hadir  dlm hidup sye.. n hope kite dpt jmpe lagi .. kenangan konvo ni.. walau air mata jua menghiasi .. kamar hari ku... aku akan simpan n pahatkan ... ia menjadi diari hatiku yang takkanku pisahkan smpai ke syurga...
dan .. setiap kenangan itu. perlu di hargai  dan hargai jua waktu  bersama insan yang tersayang.. moga .. kekal sebgai satu kehidupan yang tidak merugikan... walau ku rasai konvo ku tiada apa yang aku dapat .. tapi hanya    tinggal kenangan yang amat memilukan.. zahir ku tersenyum tapi batin ku masih kehangatan air mata yang selalu menyirami... hatiku ini..  lov to all.. (gmbr konvo aku x bnyak.. aku tolog snap untuk org je .. pape pown .. org happy aku tumpang... .. CB enjoy.. )________^_^
  

3 comments:

arms freelens said...

tahniah cb sbb da bjaya dlm diploma...semoga trus brjaya d masa akn dtg...

thnks sbb sudi ltak gamba kami..''black crows''

thnks jugak sbb letak gamba cinta hati saya 'lisa surihani''.

thnks thnks thnks....

babybubble said...

hehehehe..so sweet eizah..
thnk letak pic kami semua..n kita..hehee..seha suka bkwn ngn eizah..eizah baik tau..untung sape dpat awk nie..thnkz sudi kwn ngn seha juga..muah...syg kamu..:D

she_dezz88 said...

:) thnkz... "farid kamil" n "lisa" sayg korg..thnkz...