Sunday, April 19, 2009

kompang(",)s

aku n wana

ini kenangan aku masa aku joint kelab kompang dekat kolej aku..this is my picture with my bestfriend from Batu Pahat Johor...masa nie kiteorg n the geng de fundtion di Air Puteh Kuantan Pahang,,sambil tunggu pengantin sampai ..kami posez gegiler kat situ...kite orang n the geng hari tu serba biru + hitam...n pengantin lak serba hijau heheheh lain tone

The prince n princess

ni la pengantin yang kami raikan ... kami dendangkan beberapa lagu serta lagu iringan pertama teruna menemu si dara. Kenuri nie simple tapi ok for me..nice n perfact..dan dieorang nie friendly la...coz sudi posz masa aku mintak u mengambil gambar..


The geng_star


ni lak de la the main group of KIPSAS's Kompang...termasuk aku la..hehe
dua laki utama nie adalah tenaga pengajar to us yang new about kompang.....yang bersongkok tu la sifu kite orang yang arif lagi bijaksana tentang kompang...dan yang ala macho tak pro tu la ...pengarah kelab kompang,,,yopo hehe

Festival kesenian dan kebudayaan

OCT 08....kolej aku menjayakan satu festival yang julung2 kali diadakan...semua kelab kebudayaan dan kesenian beraksi ...di antaranya ialah silat..nasyid...drama...perkusi..termasuk kelab aku seniri kompang dan beberapa lagi yang menunjukkan bakat masing2....Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar,,ini juga pengalaman aku yang best....dan tau aku juga adalah yang berbakat...kuang3


The full of team....smile(",)

hehe niler reRatu kompang'z cun2 x...hehehe...after show kiteorang posz maut gitu hehehe...dan ni jugak last kenangan kite orang masa last final sem...dan semuanya berharga untuk dikenangkan....thankz for all comittment....misszzz u so much all

No comments: