Monday, April 20, 2009

sport's day 09


Sport's day at Pengkalan Jaya School,Tasek Gelugor

wa ... ni lak tuan rumah yang menjuarai rumah tercantik..di mana di angotai oleh 100% angota2 baru stail...aku pown terjodoh dengan rumah nie..tapi apa kan daya...aku terpaksa merelakan diri untuk di tukar dengan senior lama..jadi aku malas la...nak kte pe...rumah aku yang terakhir.waaaaaa

hehehe ni masa sport's day...nie la rumah ku..hehehe walaupown x cun is k...boleh la kan hehhe..n yang poez maut depant rumah biru nie lah hero tahfiz aku..muhammad saifulIslam....anak sedara aku yang paling cerdik...terang hati dan matang...mizz u noty boy

my poez ....hehe comel x...nie ms habis practise sukan untuk sport's day...aku g naik moto..bdk2 lain jalan kaki cian la die orang hehe...aku dah poez habis cun dah walaupown penat2 di bawah cahaya matahari terik..siap terbakar muka aku...de lak siap menyelit kat celah2 ..nak poez maut dengan aku..hehehe...macam2 la

28 mac lalu kami melancarkan hari merentas desa..best...aku n kak syu menjaga cheQ point yang mana nama kami dilekatkan di tiang leterik berdekatan laluan merentas...pada hari yang sama,sekolah Bakti yang berdekatan juga melancarkan aktiviti yang sama....dan ini adalah gambar anak murid ku yang sememangnye sangat nakal tapi merekalah yang ku sayang dan mengubah diri ku mengenal erti keikhlasan dan ketulusan serta kesabaran merentas hidup kanak-kanak mereka...

hazim aku dan ann

hazim dan farhan yang terlalu rapat dengan aku...kemesraan mereka memberi aku ruang untuk mengenal erti senyuman yang selama ini tersirat di sebalik kurnian yang ku ada...yang aku tak pernah tahu ..aku memiliknya...dan kehadiran mereka amat aku hargai..aku sayang mereka...abadie...aku harap pemergian aku dari harian mereka beberapa hari nanti tidak mengganggu kecerian hati mereka yang selalu di hiasi oleh aku...

abadie untuk semangat ku ..in love

No comments: