Tuesday, April 13, 2010

I LOVE YOU 2 3 4....klik:)

assalamualaikum.

kembali aku ke terjah.."cinta butterfly" hehehe...hr nie aku happy sangat2..sbb aku dah pun ..berjaya memiliki sesuatu yag aku ingini...alhmdulillah..setiap kesabaran itu pasti nya termakbul...tapi aku masih baru bersamanya..baru nak ber "honeymoon" dengannya..hehehe...

aku persyukur..pada Ilahi..aku dapat memilik dengan bantuan abg aku n kebenaran daripada mama ku sendiri..tak sangka..die di sisi ku..I LOVE YOU...

sekarang die lah cinta ku..die lah nyawaku...die lah mimpi ku
(angau melampau..)

tapi aku masih dalam proses mengenal hati budinya..mengenal..isi hatinya..lalu aku mula merapatkan diri dengan orang-orang yang memahami die lebih dari ku...orang-orang yang pernah mencintainya sebelum aku..orang yang penah menyelami isi hatinya sebelum aku...
aku mempelajari sendiri..setiap klik pementasannya...tapi masih terlalu banyak kekurangan
.tapi kekurangan itu ..tidak membawa aku ke jalan yang mematah semangat aku ..untuk mengenalinya...
walau pun aku malu untuk bertanya..tapi sedikit sebanyak aku belajar untuk memberanikan diri..dengan sempurna
dengan rialiti yang aku ada nie..aku ingin mulakan dengan satu yang perfact ..walau masih aku merangkak diri dalam arena klik-klik...

sungguh pun begitu ..aku menghargai segala pengorbanan mama ku kerana tetap menunaikan apa yang aku ingini..walau ia terlalu berat untuk dimilik..aku bukan orang senang..tapi sesuatu boleh di manfaat dengan baik jika kita tahu untuk menghargai..



ibarat kita bersama manusia ..di sisi manusia..kita akan lebih memiliki seseorang apabila kita memang mendalami dan memahami dirinya...jadi tiada yang boleh mengkucar-kacirkan keadaan. 
aku akan cuba setia padanya...sesetia mana aku pada mama dan abah...
dengan die..aku akan jadi yang terbaik..insyaAllah..

**cinta butterfly**

No comments: