Thursday, April 8, 2010

kau pergi....

apakah salah ku ...?? sebenarnya...ermmm
bila abah sudh kembali ke Rahmatullah...aku tekad aku mau seorang diri...aku berjaya bawa diri..tp apa mugkin dalam 2 bulan selepas itu..tiba2 hati aku terbuka untuk seorang diri...mugkin itu kebahagiaan..
seindah rupa...aku tak menyangka....selama melaluinya..aku bahagia..dan aku tak penah lupa saat waktu itu...mugkin aku terlalu yakin dengan sandiwara ini
tapi sekrang biar lah kenangan ..tapi apakah salah ku..cinta itu hadir tnpa aku pinta ..cinta itu hadir tanpa menduga..tp aku dah relakan ape yang terjadi..sudah2 la menuduh aku tanpa bukti..aku tak penah pun mengkianati kasih sayang aku..tolong la...tutupkan cerita itu..kau dah bahagia...kau dah hidup seperti sebelum mengenali aku..cinta lama mu disisi .... aku yang bodoh segala...cukup la..jaga la kebahagiaan diri mu itu..walau sekelumit senyuman dari mu ..aku tetap akan elakkan..kerana segalanya kenangan...


sekarang aku sudh menyendiri..cukup la harapan dulu..bukn pertama kali aku kecewa..tapi kali ini menyakitkan ..kerana aku rasa kan cinta itu amat bernilai..tapi kan daya...salah faham tercetus jua...
duhai teman..lepaskan aku dari hidup mu..
jauh aku dari musibah mu
aku ingin sendiri..kau nikmatilah kebahagiaan yang kau miliki
aku hanya sekadar pinggiran
yang penah mengisi hati mu tatkala sunyi
di kala kau sepi
takala kau menyendiri tanpa kasih
lalu aku korban diri ..menerima mu seikhlas hati
luar jangka ku ..kau membalas serpih
kaca yg telah berderai
demi kebahagiaan mu....yang kau miliki kembali
pergi..

kau pergi....
aku mau menyendiri..tanpa sebarang lintasan diri mu
yang menyakiti hati ku
kau pergi...
lepas kan aku
aku bukan persoalan mu lagi

eizzah shafini
**cinta butterfly**

No comments: